A.V.Z.A
Haalt het beste uit jezelf

Image1\

App

Beste ploegverantwoordelijken, 

Sinds daarnet is de app met de speelkalender weer beschikbaar. 
Je kan hem vinden door in de Play Store (Android) te zoeken naar "We Plan#You do, WePlan" of in de App Store (Apple) te zoeken naar WePlan, enkel beschikbaar voor smartphones. De maker is Endare.
Kunnen jullie deze info ook doorgeven aan jullie spelers?


Het Bestuur.

Gebruik kleedkamers en douches sporthal Steenberg

Vanaf maandag 29/08/2016 zal het kunstgrasveld in gebruik genomen worden. In afwachting van de komst van het bijhorend gebouw met kleedkamers zullen de gebruikers van het kunstgrasveld ook gebruik maken van de douches in sporthal Steenberg. Om alle gebruikers van sporthal en kunstgrasveld douchemogelijkheid te kunnen bieden gaan we vanaf maandag 29/08/2016 over naar een dubbel gebruik van de kleedkamers.
Concreet: 
  • Er worden geen kleedkamers meer toegewezen per club
  • Kleedkamers 1-2-3-4 worden voorbehouden aan mannen
Wat met mijn spullen? 
U heeft ze misschien al zien staan in de gang van sporthal Steenberg: de blauwe lockerkastjes. In ruil voor uw ID-kaart krijgt u een sleutel om uw spullen op te bergen in een van de kastjes. Er mogen geen spullen achtergelaten worden in de kleedkamers. Met dit systeem blijven de kleedkamers leeg en kunnen sporters zich omkleden en douchen.
Mogen wij u vragen om deze informatie door te geven aan jullie leden? 

Alvast bedankt!

Opmaken rangschikking

Bij de overgebleven titelkandidaten is er blijkbaar oneinigheid ontstaan over hoe het verdere verloop van de competitie zich zal aandienen. De misvatting is enigzins te begrijpen, want  de ploegen willen uiteraard weten waar ze aan toe zijn.

Een aantal van onze leden hadden al terecht opgemerkt dat al de veronderstellingen louter gebaseerd zijn op een oud reglement (periode VLB).
Om verdere misverstanden te voorkomen werd dit bewuste artikel intussen al verwijderd van de site. Volgend seizoen zal er sowieso een nieuwe versie opgemaakt worden, dit in functie van de nieuwe besluitvorming. 

Concreet schrijft het OR met betrekking tot het huidige seizoen volgende regelgeving voor in verband met de opmaak van een klassement:

Het kampioenschap wordt gespeeld in heen-en terugwedstrijden. Aan iedere wedstrijd zijn 3 punten verbonden. Ze worden verworven door het winnende team, of in geval van een een gelijkspel , krijgen de twee ploegen een punt toebedeeld. 
De ploeg die over het totaal van de wedstrijden van haar reeks de meeste punten behaalt, wordt als eerste gerangschikt. Wanneer verschillende ploegen evenveel punten bekomen, worden ze in de rangschikking gescheiden door achtereenvolgens in aanmerking te nemen : 

a) grootst aantal gewonnen wedstrijden
b) kleinst aantal forfaitwedstrijden
c) kleinst aantal verloren wedstrijden
d) grootst positief verschil in doelpunten
e) kleinst negatief verschil in doelpunten
f) grootst aantal gescoorde doelpunten
g) kleinst aantal toegestane doelpunten
h) de onderlinge duels

Bijzondere schikkingen:

Wanneer meerdere clubs evenveel punten en evenveel gewonnen wedstrijden tellen en ze in de rangschikking moeten gescheiden worden om: 

- de titel van kampioen toe te kennen;
- de club of clubs aan te duiden die in aanmerking komt of komen voor een promotie, voor degradatie of voor deelname aan een eindronde; 

worden de punten c) tot en met h) NIET toegepast. 
Sanctionele forfaits komen hiervoor niet in aanmerking, enkel de aangekondigde en niet-aangekondigde forfaits! De betrokken clubs dienen een testwedstrijd te spelen rekeninghoudend met de bepalingen in OR. 




Toepassen huishoudelijk reglement!

Beste sportverenigingen!

 

Mogen wij nogmaals nadrukkelijk vragen aan ALLE verenigingen om het huishoudelijk reglement toe te passen bij het gebruik van de sportinfrastructuur!

 Uiteraard moeten alle punten toegepast worden zoals beschreven, graag leggen nog eens de nadruk op volgende artikels:

 

-         Wij vragen aan iedereen om zeker sportschoenen voor binnen te voorzien, dus niet de sportschoenen waarmee buiten gesport wordt.

Zie huishoudelijk reglement:

o   Het betreden van de sportvloer is uitsluitend toegestaan met aangepast schoeisel, dat geen sporen nalaat op de vloer. (Iedereen die de sportvloer betreedt doet dit enkel met ter plaatse omgewisseld schoeisel.)

Wanneer dit niet wordt toegepast kunnen de zaalwachters vragen de schoenen uit te doen die niet aan de regels voldoen!

-          Wij vragen aan iedereen om enkel water te drinken in de sporthal. Als er graag sportdrank of frisdrank gedronken wordt kan dit in de kleedkamer. De sporters dienen ALLES na de training op te ruimen: flesjes, eten, papiertjes,... zowel in de zaal als in de kleedkamer.

Zie huishoudelijk reglement:

o   De gebruikte ruimten moeten in opgeruimde en nette toestand worden achtergelaten. Papier, plastiek flessen en afval moeten in de daarvoor bestemde afvalbakken worden gedeponeerd.

 

-          Wij vragen aan iedereen om de uren van de reservatie te respecteren. Dit wil zeggen dat de kleedkamers vanaf 20 minuten voor reservatie tot en met 25 minuten na reservatie gebruikt mogen worden!

 

Zie huishoudelijk reglement

 

o   De kleedkamers zullen als volgt er beschikking gesteld worden:

 

1.       20 minuten voor aanvang van het gebruik,

2.       25 minuten na het einde van het gebruik.

Wanneer dit niet wordt toegepast zullen de zaalwachters de verlichting doven na duidelijke verwittiging dat de tijd verstreken is!

-          Wij vragen aan iedereen om eigen sportmateriaal op te ruimen na de training, zodat de volgende sporters onmiddellijk van start kunnen gaan.

 

Wij hopen dat iedere club dit doorgeeft aan ALLE spelers én vooral dat dit alles wordt toegepast bij het gebruik van de sportinfrastructuur!!

 

Weekcompetitie zoekt clubs!

Weekcompetitie zoekt clubs!

Op 5 september 2012 gingen de eerste wedstrijden van de AVZA week-competitie van start. Deze recreatieve competitie is het resultaat van een unieke samenwerking tussen AVZA en BWA (bedrijfsportwerking Aalst)

Momenteel zijn 11 clubs aangesloten, maar een twaalfde ploeg is zeker nog welkom!

Bij deze doen we dan ook een warme oproep aan alle clubs om zich kenbaar te maken. AVZA ondersteunt samen met de werkgroep in het zoeken naar een reguliere achterban (huur zaal, materiaal, logistieke omkadering,...), subsidies, administratie (spelerspasjes, verzekeringen,...).  .

Heeft uw club interesse in deze unieke spelervaring, willen jullie deel uitmaken van een leuke zaalvoetbalcompetitie? Wacht dan niet langer en neem contact op via onderstaande gegevens.

Patrick De Vuyst
Sporttechnisch medewerker AVZA
Erpestraat 46, 9300  Aalst
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Dagelijkse update.
De wedstrijdkalender vindt u hier

Volg Ons

Facebook

Copyright © AVZA 2018

Design by new Webcreatix